jueves, 16 de septiembre de 2021

ENTRO I SURTO

  Que si entro,
que si surto,
i dubto del dubte
d'ahir
em torno caure
em  cago en 10
                                   (o Puigputin)
per enèsima 
vegada
com a civilitzat 
agnòstic 
                               que tampoc soc,

Que si m'en vaig
sense moure'm
del lloc,
que si torno
a res en concret
tot naufragant
per enésima
vegada en
l'èsser
decadent
que representa
ser jo mateix.

Que si em mato
en cada cantonada,
que si em neixo en
cada matinada
i canvio
de sabates,
d'opinió
i d'amor
sense deixar 
de ser
                           ell mateix.



Dani T. D, 16/9/2021





No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024