martes, 3 de octubre de 2023

HI HA DIES.

 Hi ha dies que em pregunto si aquest món és real. 

 D'entrada sí, pero a vegades no és tan evident. Llavors aprofito una estona i escric per aclarir-me. O simplement escric. 

  De tant en tant em surten històries que podien arribar a ser possibles novel.les. Potser això ja son paraules majors. O no, qui sap.

  Una novel.la és bàsicament treball: Escollir un tema, dissenyar uns personatges, documentar-se, començar a escriure com qui puja a un barco de vela creuant els set mars. Potser una novel.la no ha de ser tan precisa com un poema o un conte, però ha de captivar. Bé, això crec.

 Però jo no volia parlar de la novel.la. Em proposava a escriure un text on exposés el meu punt de vista sobre escriure vers a la realitat més immediata.

 Suposant que la realitat sigui real, o tangible. I precisament aquí entraria l'acta o l'exerci d'escriure, com una notificació per caçar i de pas inventar una realitat més palpable i creïble. No sé sí m'explico. De fet, no sé exactament el que vull explicar.

 Però bé, la vida està farcida de coses inexplicables.


I a vegades em pregunto si aquesta vida és real...


Dani T. D. 3/10/2023

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024