lunes, 3 de enero de 2022

LA BUIDOR QUE SOC

 La buidor que m'omple, La buidor que em defineix, la buidor que m'estima. La buidor que soc quan soc el que no soc. La buidor que seré, la buidor que em perfora sencer, la buidor que em masturba, la buidor que em mata, la buidor que em respirar, la buidor que m'obre de dalt a baix, la buidor que em tanca, la buidor que em viu, la buidor que em somnia ben despert, la buidor que em riu, la buidor que em riu, la buidor que em dinamita de cap a peus. La buidor que m'ofega.

   La buidor que em fa pensar, la buidor que em fa dubtar, la buidor que em crema, la buidor que em vomita, la buidor que em cridar, la buidor que em viola, la buidor que em riu, la buidor que m'escupeix, la buidor que em pixa a la cara, la buidor que em menja per dins i per fora, la buidor que em caga a sobre, la buidor que em folla, la buidor que em buida del tot.

La buidor que em parla, la buidor que em fa escriure. La buidor que em posa a viure, la buidor que em respira, la buidor que em confon a cada instant, la buidor que m'odia, la buidor que em diu que tot i res està completament buit.

Buidor que omple tots els recons, buidor que respira, la buidor que és ben lliure, buidor que s'espandeix com l'univers en la bella buidor del cosmos.

 

Dani T.D. 3/1/2022

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024