miércoles, 12 de enero de 2022

AmB Els UllS TAnCatS

 Amb els ulls tancats 
camino per la ciutat dels morts,
amb els ulls tancats 
veig amb molta més claredat.

Amb els ulls tancats 
escric sobre les espatlles del vent,
amb els ulls tancats
 recordo futurs que em van respirar.

Cada dia es torna a repetir
l'absurd més rutinari i comestible,
mentre em disfresso de mi mateix
i m'empasso la pastilla blava
per assegurar-me una felicitat
rentable i plastificaDa.

Amb els ulls tancats 
em toco la punta del nas,
amb els ulls tancats 
m'estimes com mai
hauràs estimat.

Amb els ulls tancats 
llegeixo els ulls dels vianats,
amb els ulls tancant desaprenc 
a viure en la més absoluta,
buida i salvatge llibertat.


Dani T. D. 12/1/2021


No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024