miércoles, 22 de mayo de 2024

ESPERANT LA TRACA FINAL

  Esperant l'amor,

esperant un augment de sou,

esperant un poquet de calor,

esperant una altra 

miqueta de sort.


Esperant a que em pugi,

esperant a que em baixi,

esperant a que vinguis,

esperant a que m'en vagi.


Esperant a que surti,

el què?

Esperant l'hora

de què?


Esperant vestit

esperant completament nu,

esperant avorrit,

esperant buit.


Esperant l'impossible,

esperant quasevol cosa,

esperant a Samuel Beket,

esperant res del altre world..


Esperant la felicitat,

esperant el final,

esperant amb serenitat,

esperant desesperat.


Esperant a que  et treguis la camisa,

esperant els resultats,

esperant a que em reponguis,

esperant la traca final.


Dani T. D. 22/5/2024



No hay comentarios:

Publicar un comentario

AQUESTA FRAGILITAT

      Aquesta fragilitat de la vida que, a l 'hora de la veritat,      és la que em dóna coratge. Coratge per avançar, coratge per plant...