jueves, 23 de mayo de 2019

BEN FRESQUETA

Resultado de imaxes para LA MUERTE FUMANDODes de que vaig néxer
la mort m'acompanya
allà on vaig.

És ella la que em convida
a cigarretes
i em parla de Kierkiergaard
mentre jo li pago les cerveses.

Ella em vigila de prop
i em recorda 
que acabaré dormint amb ella.

En el fons
és una més que grata companyia
i em fa riure molt.

Constantment
em recorda que aprofiti cada instant
i, que, sobretot
 no em prengui res seriosament.

Mai m'ha parlat
si hi ha una altra vida
més enllà d'ella.

Però què més dóna!
L'important és riure
i gaudir (famós arquitecte)
 de cada instant.

JA
 que res 
és massa important.

I la meva amiga,
 la mort, riu
i em fa riure
mentre li ofereixo 

una enèssima 
cervesa
ben fresqueta...

Dani T. D. 20/5/2019

No hay comentarios:

Publicar un comentario

POR SUERTE

Por suerte estamos destinAdos a desparecer. Dani Torrat, 2020