martes, 13 de agosto de 2024

ON S'HA AMAGAT EL DESTÍ?

 On s'ha amagat el meu destí?

Qui provoca les intencions de l'atzar?

I ara per on continua el cami?

Què fer quan no serverix de res resar?


Quin sentit té res tot plegat?

El recorregut haurà velgut la pena?

Qui ha tencat en clau el gat?

Per què el futur sempre acaba a l'esquena?


Qui em besa? Em consola? Me la toca?

Qui m'acusa? Qui al rostre m'escup?

Qui em parla? Qui em trastoca?


Qui em dicta el que penso?

qui m'acompaya en la distància?

Qui, d'aquesta confusió que em respira,

                                             em salvarà?


Dani T. D. 13/8/2024





No hay comentarios:

Publicar un comentario

AQUESTA FRAGILITAT

      Aquesta fragilitat de la vida que, a l 'hora de la veritat,      és la que em dóna coratge. Coratge per avançar, coratge per plant...