martes, 15 de noviembre de 2022

LA POESIA EM SALVA

 La poesia em salva de

 no sé què,

la poesia és tot i  res,

la poesia fa més vida

 la vida,

la poesia em respira

              més intesament,

la poesia és més real que la més immediata 

i ficticia

               realitat.


Poesia sobre la taula,

poesia entre els meus dits, 

entre les teves cames,

poesia en cada pedra.

Poesia de dia, de nit, a mitja tarda

mentre penso en tu

i m'acarono la imaginació.

Poesia en aquest món tan violent,

buit i desastrós.


Poesia, poesia, poesia!!!!!!!!

Per viure, per somniar, per estimar,

per emborraxar-se, per morir, per ressuscitar.

Poesia en els ulls, en el pensament,

en Déu, en l'absència de Déu,

en la misèria,

en aquesta moderna buidor

que ens arrossega

cap al res més poètic.


Dani T. D. 15/11/2022

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024