lunes, 14 de noviembre de 2022

CERTES TEMPORADES

   Certes temporades s'instal.la

un estrany dins meu.

Un estrany que m'és familiar,

un tipus melàncolic i aturat

que em pinta una visió fatalista

    de les coses,

                         de la realitat,

                                  de la vida.


Aleshores s'estableix una lluita

entre ell i jo,

jo i ell.


En veritat, tots dos som

la mateixa persona,

en veritat, quina és la veritat?


En els periòdes de la seva presència,

la realitat de fora

esdevé un gran interrogant, 

          un mar d'arenes mogudes,

un laberint sense sortida.....

Potser una parada per reflexionar

i dir-se a un mateix

que res té massa importancia.


Respirar profundament,

i seguir navegant.

I sobretot riure's del tipus

                                     aturat i melancòlic.

I de pas,

                   d'aquesta vida tan bella,

                                            com idiota,

                                                   com mortal.


Dani T. D. 14/11/2022

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024