miércoles, 6 de octubre de 2021

UNA ESTÀTUA EM PERFUMA

Passejant per l'esquelet
de la ciutat adormida,
les presses em distorcionen
l'instant més immediat.

Un cafè em saluda,
una estàtua em perfuma,
una farmàcia m'anima,
una oficina m'acull.

La rutina em posa les mans
sobre un teclat suau i ximple
mentre el mòbil fa pip, pip, pip...
i la vida es suspen de cop.

Sí, com un miracle al revés,
com un gripau jugant a cartes,
com ministre atractiu i pervers,
com la fotocopia del dia anterior.

Mentre el temps cada vegada
agafa més velocitat
                                     sense saber 
                                                      cordons va.



Dani T. D. 6/10/2021



No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024