jueves, 30 de julio de 2020

DIA RERA DIA

La muerte de la muerte revoluciona las ideas sobre la vida ...Dia rera dia,
de confusió a confusió,
ensopego i m'aixeco
dubto i em ric
de tot
 i de res en concret.






Dia rera dia
tot està perdut,
i al mateix temps
tot està per fer.
La realitat no para
de mentir-me
i tota mentida
té una mica
de veritat.

Dia rera dia
m'invento de 9
des de la memòria
més ficiticia
quan la més evident
buidor
em tornar a omplir
de llum
i alegria.

I què?

Dia rera dia
la mort em vigila
de ben a prop
i m'acompaya
allà on vaig.
Mentre la realitat
no para de revelar-me
la veritat
més dura;

però en cada
veritat
ja bastant
de mentida.

Dia rera dia,
 com la trajectòria
d'un somni
que  somnia
que somnia.

Dani T. D. 30/7/2020

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024