miércoles, 15 de marzo de 2023

LA SOLEDAT I JO

 La soledat i jo prenent unes cerveses,

jo i la soledat naufragant entre els carrers de l'existència,

la soledat i jo llegint en una tarda fugada,

jo i la soledat ens acompanyem a cada instant

entre dubtes, petons i rialles.


La vida és una raresa màgica,

un misteri tendre, 

una ferida ximple que riu per no plorar.

Un neguit, una llàgrima, un crit en el desert.


La soledat i jo som un i 5 alhora,

jo i la soledat borratxos perduts pels carrers d'un divendres escèptic,

la soledat i jo ballant com ximples en un temps disfressat d'eternitat,

jo i la soledat: dos nàufrags que s'estimen en la ficció de la vida.


Dani T. D. 15/3/2022

No hay comentarios:

Publicar un comentario

COMO UN INSECTO IDIOTA

 Me muero desde  el primer dia, me muero mientras  archivo el corazón, me muero cuando voy de viaje, me muero de placer entre tus brazos. Me...