viernes, 31 de marzo de 2023

ALEGRE I RARA

 Aquesta vida alegre i rara

em desperta cada dia,

em dóna la ma i la seva confiança.

Em permet somniar, dubtar, vestir-me 

de mi mateix 

                 o com em doni la gana.


Mentre els dies, els anys desfilen

 cap al mai de sempre,

cap un encés horitzò

on tot i res tornarà a començar

com si fos un gran espectacle entre llums de colors,

entre alguna que altra tempesta.


Aquesta vida alegre i misteriosa

em porta a treballar,

i després a la barra d'un bar.

-Què tal? Fa temps què t'esperes?

-Tenia tantes ganes de tornar-te a veure't!


-Eh,  saps que això només és un poema 

                               i que jo no sóc real?

-Bé, jo tampoc sóc massa real -vaig contestar

-Apa, fins aquesta nit, amor!


Aquesta vida tan mortal, 

                      com ficticia, 

                                  com rara..


Dani T. D. 31/3/2023

No hay comentarios:

Publicar un comentario

RECORDATORI SINISTRE

 A veure quin  capullo guanya  el diumenge.... diari secret