viernes, 10 de marzo de 2023

FASTIGOSAMENT FELiC!

 A vegades soc

fastigosament feliç,

no ho puc evitar,

sento l'aire que entra

pel nas i que surt

per la boca.



Em sento lliure,

malgrat les cadenes invisibles

que em procuren

unes obligacions laborals,

socials, existencials

i sensuals.


Sóc feliç, senzillament feliç

en aquest món

que es va descusint

entre ximples malentesos

que mai es resolen

a les bones.


Em sento viu

i vaig saltant d'algria

a tot arreu.

Hauré d'anar el metge,

no sigués cas que em cridin l'atenció

o que em posin una multa.


Mentre,

      gaudeixo d'una 

                    immensa felicitat.


Dani T. D. 10/3/2023

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024