viernes, 10 de marzo de 2023

LA IMAGINACIÓ ÉS MÉS IMPORTANT QUE EL CONEIXEMENT

 Lou Reed canta des d'un 

Racón del meu cap,

mentre els dies son com vagons 

d'un tren que naufraga.

Sense ser feliç em reconec alegre

i la imaginació em porta a llocs

 on no estaré mai.



Segons Einstein, la imaginació

 és més important que el coneixement.


El vent m'acompanya fins les portes de l'oficina,

entro i saludo als col.legues,

em disfresso d'esclau i començo a interpretar

viut horetes de profund teatre.


De vegades la imaginación em porta entre els teus llavis,

i en besem fins al mai més tendre i fantàstic.


Lou Reed segueix cantant amb el seu timbre

de poeta dolç, cru i savi a la vegada.

Ell és un amic, un amant, un germà gran, un àngel de la guarda

que sempre em fa companyia.


I mai em sento sol.


Dani T. D. 10/3/2023


No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024