domingo, 15 de febrero de 2026

DEL NO-RES AL NO-RES

   Provinent del no-res, l'ésser es manifesta respirant a través d'un cos provissional 
(i afortunadament).

D'un conjunt de molècules (àtoms) que s'obren pas a través de les avingudes d'aquest racó de  l'univers. D'aquest espai fugaç que, al mateix  temps, s'obre pas i en paral.lel a d'altres universos.

 L'ésser és un estat  provissional. Un viatge, potser, cap a un altre no-res. Clar, que potser el no-res és l'estat natural on reposa i agafa noves energies qualsevol cos i, de rebot, l'ésser. I el seu revés (i/o complementari), el no-ésser.


Diari íntim, 15/2/202

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...