miércoles, 4 de febrero de 2026

BELLESA I CAOS

    Cada dia m'aixeco

plantant cara a la por

i la mandra.


No és fàcil,

és tot un exercici.

Al cap i a la fi

no deixa de ser

una forma de bogeria.


Perquè viure

és una complerta bogeria

en aquest món

que s'ha inventat

l'home boig.


Un animal que parla,

i a través de la parla

inventa el lleguatge.


I a través del llenguatge

inventa als Déus,

i els Déus

inventen el progrés

més tecnològic

i pervers.


I aquesta perversió

canalitza

la decadència més absurda

d'aquesta vida civilitzada

entre la bellesa i caos,

la raó i la ràbia.


El plural, el singular,

el res, el paradís...


Dani T. D. 4/2/2026

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...