miércoles, 11 de febrero de 2026

AI, AQUEST MÓN!

         Aquest món,

ai, aquest món!

De pitjor en pitjor,

o et drogues o et mates.


I és una merda,

perquè les drogues 

tenen mala premsa,

i el suïcidi també.


I la dignitat, on queda?

I el sentit de l'humor on està?

I la llibertat on es troba?

I la vida on ha volat?


I amb un poc

de droga

s'estimula la imaGinció

i alhora

s'incrementa

al coneixemnt

vers al món,

vers a un mateix.


I sense la idea

 del suïcidi,

                   potser,

més d'un

                         es llençaria

                                     per la fineStra.



Dani  T.D. 11/2/2026

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...