lunes, 10 de octubre de 2022

UNIVERSOS PARAL.LELS

   Diuen savis experts, que existeixen universos paral.lels. I que en aquests espais simultanis hi han dobles de nosaltres desenvolupan una vida calcada a la nostra (i a l'inversa). 

  Podria ser, per què no? 

  Sense anar més lluny, a vegades em trobo fent coses que em surten d'una voluntat que no em partany, i alhora la reconec extranyament com a meva. No es que actuï sense pensar, es que el pensament propi es com si em vingués d'una veu exterior que respongués pel meu nom.

  O tot indica que hagi de canviar de dieta, ja que hi ha experts en el tema que diuem que som el que mengem. Clar, que també hi han llibretés que diuen que som el que llegim. Encaren que hi han perruquers que diuem que un és i actua a partir del seu pentinat. 

  Arribats a aquest punt, m'han entrat unes ganes inesperades d'anar a fer una copa. Si em disculpeu me'n vaig a buscar un bar. Després potser vagi a mirar al mar, que em relaxa i em recitua. Avui, com altres dies, tinc certes obligacions. Però ja s'encargaran als meus dobles, o no?


Dani T. D. 10/10/2022

No hay comentarios:

Publicar un comentario

POSIT

Augmenta la tecnologia, y dismuyen las neuronas... Diari secret. 2024