viernes, 10 de diciembre de 2021

DIES D'OFICINA

   No deixa de ser sorprenent cada dia aixecar-se del llit. Dutxar, vestir-se, prendre un cafè o cinc (depèn del nivell del potasi). Agafar el metro, mirar  el móbil, caminar fins l'oficina. 

  Un cop a la taula apropiada, engegar l'ordinador i posar-se a fer feina. 
Van passant les hores i de cop i volta un es pregunta: ¿Què és tot això? No sap què contestar-se. Poden ser moltes coses. Avui en dia ja se sap, hi ha tants malentesos... O pel contrari, segurement és un símptoma de que la vida té sentit (encara que mai se sap quin). 


Dani T. D. 10/12/2021

No hay comentarios:

Publicar un comentario

COMO UN INSECTO IDIOTA

 Me muero desde  el primer dia, me muero mientras  archivo el corazón, me muero cuando voy de viaje, me muero de placer entre tus brazos. Me...