domingo, 21 de junio de 2020

APROFITANT LA VIDA

  Les coses semblaven que tornaven a la seva normalitat. Així ho anunciaven els diaris, les televisions, internet, els móvils, i els capricis dels Déus.
   En el meu passeig diari, abans de posar-me a treballar davant d'un ximple ordinador, vaig asseure'm en un banc a veure si arribava a alguna conclusió de què cordons estava passant i si realment existía alguna realitat, i de pas què significava. D'entrada estava clar que aquell dia faria tard a la feina, o directament ja no aniria mai més. L'ocupació que em va sortir aquell dia segurament em duraria el resta de la meva vida.


Dani T. D. 21/6/2020

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¿RECORDATORIO?

 La democracia puede ser peligrosa cuando cualquier  imbécil puede salir elegido.  (La mayoría no siempre tiene la razón,  a veces también c...