martes, 31 de enero de 2017

EN LA CIUTAT CRIMINAL

Recorro els carrers de la ciutat criminal
a la recerca de què sé jo.!!
Potser busco aquell secret mineral
que faci desaparèxer tota inútil por.

Quan es fa de nit busco els teus llavis
amb l'esperança d'obrir-los de bat a bat
i ablidar que potser estic un pèl trist,
rient sense més. Malgrat, potser, estar acabat?

La vida a voltes sembla idiota.
No només ho sembla, HO  ÉS!!!
Aquesta cançó m'ha surtit tota torta
o, bé sóc jo que estic plenament del revés.

 Resultado de imagen para labios


Continuo recorrent els carrers de la ciutat criminal
perquè cal seguir caminant,
malgrat aquest decadent carnaval.
Perquè
qui saps si tu seràs aquesta nit la meva amant.


Dani Torralba i Devesa, 31 gener 2017

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡¡¡VISCA ISTANBUL!!!

        A QUIN FANTASMA  I XORIÇO  (professional i català) VOTAR???? (Català, Espanyol o Mongol, si ets un humil  o miserable treballador et...