jueves, 2 de febrero de 2017

JO TAMBÉ ESTIC EN AIXÒ PER LA PASTA!!!!!!!!!!!



   Jo també faig el que faig pels diners. És trist?  Possiiblement.
Indiscutiblement no m'ho passo tan bé com el genial Zappa (o si, certs estimulants m'ajunden). Però quan acabo la jornada laboral dels collons m'esperen els seus discos a casa.  El cas és que tampoc m'ho passo tan malament. Segurament hi han coses pitjors en aquest món tan confús com formós, ara no m'enrecordo quines, i no resulta de ser curiós
 Finalment, un aspira a viure un día d'aquest dels seus poemes, contes, novel.les, oibres de teatres, monòlegs, dibuixos o directament del seu gran membre víril (no seria el primer fantasma que ho intenta, sense anar més lluny mireu el profeta català Jordi Pujol)  Mentretant estic aquí esperant, sense deixar de somniar ben despert, la manera més eficaça de viure!.

  Per cert, quan va sortir aquest disc d'en Zappa, un tal Paul Maccartney es va molestar per la seva tapa. No sabia dir realment el perquè. Si total el seu grup eran uns escarbats afaccionats, comparat amb la genialitat d'aquest monstre de la música de tots els temps anomenat Frank Zappa!

  Un altra cosa. La paraula treball ve del llatí tripalium, que era un instrument de tortura per castigar a esclaus i reus. D'aquí que tripahare significa "tortura" "atormentar", "causar dolor".
Aquí ho deixo.

Apa sigueu una mica trapelles, que aquesta vida és finita, clar que el treball la fa interminablement LLLLAAARRGGGAA!

Dani Torralba i Devesa, 2/2/2017


Resultado de imagen de hove there only money frank zappa







No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡¡¡VISCA ISTANBUL!!!

        A QUIN FANTASMA  I XORIÇO  (professional i català) VOTAR???? (Català, Espanyol o Mongol, si ets un humil  o miserable treballador et...