jueves, 18 de abril de 2019

DE MEL I CENDRA

A voltes somnio
ben despert
i visc a milers de kilometres d'aquí.


A vegades
la realitat més immediata
és un ximple ferida que assassinA tota vida.

A voltes
m'invento en altres
per ser jo mateix.

A vegades
tot és res
i en aquest res es manifesta
                     (a voltes)
  la màgia de sentir-me
                    dins teu.

A voltes
em canso cansar-me
d'aquesta vida que
      no sé que diables significa.

Sovint
em deixo seduïr
pel ritme que marca l'atzar
en el pantagrama que escriu tot Desig.

Sovint ben despert
                            somnio
per tractar de viure encara que sigui 
per uns anyets,
abans de que 
              la mort  em convidi 
                  a dormir en el seu llit 
                                        de mel i cendra.

A voltes escric
versos com aquets
que em son dictats 
pel vent més trapella
 i anàrquic.


Dani T. D, 18/4/2019

No hay comentarios:

Publicar un comentario

POR SUERTE

Por suerte estamos destinAdos a desparecer. Dani Torrat, 2020