miércoles, 25 de mayo de 2016

DEL REVÉS

 Avui m'he aixecat del revés. M'he dutxat, m'he vestit i he sopat. Després he anat a la feina amb un elefant supersònic que mastagava el xinès mandarí. A l'oficina he treballat una mica, no massa, doncs treballar massa pot ser perillós. A les onze del matí he anat a riure un parell d'hores de res en concret amb un company que porta una ulleres de caramel.. A l'hora de dinar m'he cruspit unes paraules amb majúscula i patates. Les paraules ajuden a desenvolupar el pensament. I el pensament fa posible que noves i fresques realitats s'obrint a cada pas
  A la tarda m'he enlairat amb un parell de núvols, amics del moviment més lliure. Ells m'han portat a l'altra punta de l'univers: un indret fantàstic, on hi ha tota la màquinaria del cosmos. M'han mostrat com funciona el temps. El temps és un rodona que gira amb un diàmetre ni massa gran ni massa petit. Aquest roda gira constament, sense parar. Mentre gira aquesta roda, van apareixen bombolles del mateix moviment, com per art de màgiia. Cadascuna de les bombolles son petites porcions d'energia i riures orgànics que no es cremen ni es mullen.
  Aprofitant que una d'aquestes bombolles anava cap a l'Hospitalet del Llobregat, m'he anat amb ella. No he parat de riure amb tot el trajecte. Per cert, m'he fet amic de la bombolla. Aquest proper cap de setmana hem quedat per brenar, xurros amb xocolat. Ja ho us explicaré com ha anat. Ara vaig a esmorzar que demà em toca aixecar-me d'hora per anar a treballar, però no massa.

Dani Torralba Devesa, 25/5/2016

No hay comentarios:

Publicar un comentario

POR SUERTE

Por suerte estamos destinAdos a desparecer. Dani Torrat, 2020