jueves, 28 de abril de 2016

DONAR LA VOLTA

  Massa sovint pot passar que em desperti sense gens de ganes de res. Que després de sentir el pip impertinent del despartador no tingui més remeii que empassar-me la dignitat, i posar de nou als peus a terra. Torno a ser jo per enèssima vegada, permetre que la força gravitatòria faci la seva a través de la meva més modesta massa corporea. Un jo mediocre, un jo amb unes quantes manies. Una dutxa m'acaba de despertar, i comprovo el que em temia: he d'anar a treballa.
Avui no ha pogut ser. Però tinc tota una vida per seguir-ho intentat. Si tampoc demano massa. Viure i ja està. Clar, que un també un pot donar-li la volta a tot. I proposar-se seriosament viure rient, viure sense pendre´s tan a pit les coses, viure sense por, sense complexes de cap tipus, viure pensant que les coses poden canviar en qualsevol moment.
De fet viure ja és un canvi constant...

Massa sovint em desperto amb moltes ganes de viure!

Dani Torralba i Devesa, 28/4/2016

No hay comentarios:

Publicar un comentario

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...