martes, 22 de agosto de 2023

AQUESTA VIDA TAN ABSURDA...

 Escric

escric cada dia.

Escric

necessito escriure.


Escric per esbrinar

que coi és això de la vida,

escric per saber

si estic viu o mort.


Escric per inventar-me.

per no matar-me.

o per desaparèixer en cada paraula,

en cada frase,

en cada silenci que crida.


Escric

el que vull, el que sento.

No escric, d'entrada, per publicar ni per ser un esclau més

(que ho sóc) d'algún inútil ego.

Escric

i no sóc poeta, ni escriptor.

No tinc prou calers per prostituirme,

encara que faci de puta

en una office

per un sou de merda,

per contrubuïr en aquest sistema tan meravellós.


Escric

necessito escriure

no sé perquè

potser per esbrinar si té algún sentit aquesta vida tan absurda.


Dani T. D. 22/8/2023

No hay comentarios:

Publicar un comentario

COMO UN INSECTO IDIOTA

 Me muero desde  el primer dia, me muero mientras  archivo el corazón, me muero cuando voy de viaje, me muero de placer entre tus brazos. Me...