domingo, 2 de julio de 2023

DINS DE NOSALTRES

 Diumenge. M'aixeco un pél tard, aprofito  per descansar després d'una setmana aixecant-me d'hora.  Em desperto bé. Dubto de si anar a correr, però com ja son prop de les nou, decideixo passar per la dutxa. Abans, però, medito uns minuts.

  Em va bé meditar. Aturar el temps, o millor dit, tractar d'aturar el temps i no pensar en res, és un exercici interessant per afrontar un bon dia. Meditar m'ajuda a regular l'angoixa. O això crec. 

En el fons tot està dins. Es pot dir que cadascú de nosaltres és un planeta o una galàxia. Estem molt pendents del que hi ha fora. Però ignorem el món que tenim i portem dins. 

  Ens oblidem (vaja, crec jo) que la vida és un misteri. I que aquest misteri ens convida a decubrir cada instant. A conèixer i a somniar ben desperts.

 En el fons, tot el que necessitem està dins de nosaltres.


Dani T. D. 2/7/2023

No hay comentarios:

Publicar un comentario

GALLINES DOMESTIKADES

Vigila a qui votes,  perquè pot guanyar. De totes maneres,  surti qui surt,  el sistema  continuarà sent tan cabró  com fins ara. ¡¡VIVA HON...