martes, 5 de julio de 2022

D'AQUEST SISTEMA TAN CABRÓ


       Ecos de la guerra

porten les pàgines del diari

 d'avui

sota un cel blau

i un sol taronja.

El món tan podrit com

 sempre,

la cosa no prospera,

o si...


Mentre una infanta

es pren una fanta,

ve de l'extrany planeta Borbó69

i reperteix uns premis...

Òndia! Em sona el despertador,

l'oficina m'espera

i jo em desespero.

Clar, que podia ser pitjor,

molt pitjor!


A veure si aquesta setmana

la sort em crida

i em toca la Primitiva.

Si em toqués

espero no convertir-me

en un fill de puta més!


Doncs, ja se sap

els diners sempre fan falta,

però quan es tenen masses

llavors,

sí que surten els vertaders conflictes

i les debilitats d'un..


Mira sinó

les guerres, la fam,

les injusticies, les descriminacions,

la tan caducada monarquia,

les religions, el recisme,

els més discrets faiXismes,

la corrupció, els crims a plena llum,

els mafiosos clubs de parxis,

les enveges, les violacions,

les idiotes enveges de sempre,

la banalitat tan globalitzada,

la tirania absurda

d'aquest sistema tan cabró...


Dani T. D. 5/7/2022

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024