jueves, 16 de junio de 2022

A TRAMPA MORTAL

 La vida que em lleva cada dia

i em posa a somniar ben despert.

La vida que es vesteix de rutina

i em du a la porta d'una gris

 oficina.


La vida que s'enyora del demà

i m'ofereix un ram de boges

 il.lusions,

la vida que s'inquieta des de

 cada batec

i em fa saltar a la xarxa sense buit.


La vida que sap que és una mentida

des d'una aigualida i transitòria realitat,

la vida que m'ha posat a escriure

aquests versos que fan olor a trampa

                                                       mortAl.


Dani T. D. 16/6/2022



No hay comentarios:

Publicar un comentario

GALLINES DOMESTIKADES

Vigila el que votes,  perquè pot guanyar. De totes maneres,  surti qui surt,  el sistema  continuarà sent tan cabró  com fins ara. ¡¡VIVA HO...