martes, 15 de septiembre de 2020

LLUNA DE MEL

 La mort m'acompanya
des del primer dia,
la mort em vigila 
i m'aconsella.


A vegades la convido
a unes copes
a prop del mar
i els dos patem la xerrada.

La mort em fa riure
amb les seves ocurrències,
i jo li agraeixo
la seva lúcidesa.

Sovint li pregunto
quan anirem a dormir junts,
i ella em respon
que no tingui gens de pressa,

que mentre, gaudeixi de la vida
tan com pugui,
que no m'amargui massa.
no val gens la pena.

I que sobretot 
no em prengui
absolutament res
seriosament.

I quan menys
m'ho esperi,
tornarem a estimar-nos
cam a veritables animals
en una tendre
 lluna de mel.

I es que la mort,
malgrat la seva pal.lidesa
i constitució prima
no deixa de tenir
té un bon polVo.

 Dani T. D. 15/9/2020



No hay comentarios:

Publicar un comentario

POSIT

Augmenta la tecnologia, y dismuyen las neuronas... Diari secret. 2024