jueves, 4 de julio de 2019

DESCONEGUDA AMANT

Resultado de imaxes para besoTot, és un dir.
Res, es una exageració.
Malgrat, de mar.
Amor, generositat i desig.

Sortir per la porta d'entrada,
acomiadar-se per sempre
i tornar mig minut més tard,
petonejar a qualsevol
com si fos una íntima amant.

Tot, és un fingir.
Res, notable contigut.
Malgrat, estic entretingut.
Amor, dubte i 
                         nèctar del bó.

Maduro del revés
és igual si no m'has entés,
                   ahir també va ser avui
i avui tinc pressa
per tornar-te a dir
que m'agrada fer-te petons
                                              desconeguda i entrenyable amant.


Dani T. D. 3/7/2019

No hay comentarios:

Publicar un comentario

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...