miércoles, 17 de julio de 2019

CAÒTICA I FURIOSA

Resultado de imaxes para caotica ciudadA vegades sento que aquesta
caòtica i furiosa ciutat
és la prolongació del meu
propi cor.

Aquest cor llogat i nàufrag
que no para de buscar-te
en cada geomètrica pregunta,
que fa cantada
amb l'Avinguda de l'Oblit
menys anyorat.

Sovint tanco la meva
ànima de paper
i et sento dins meu
completament serena
i salvatge a un mateix temps.

Mentre la irònica i caòtica
ciutat em dóna energies
renovades per seguir-te estimant
fins al mai més ple,
                             fins al sempre més 
desitjat i sensual...


Dani T. D. 17/7/2019

No hay comentarios:

Publicar un comentario

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...