viernes, 20 de abril de 2018

XIMPLE I GRIS

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQU78K1JxJGW9gtofaNpEZg-10bhRwhWmK-wNhC3Qtbc6D30LZNUn dia més em desperto
i em proposo  burlar
 aquest destí tan ximple
i gris.

Camí de la oficina
m'invento noves rutes
que em viatgin mars
enllà de la més buida rutina,

de les més absurdes oblIgacions.

Vull sortir com sigui
d'aquests patrons establerts,
d'aquesta existència
d'autòmata convecional.

Cada dia és una nova
possibilitat per jugar
el joc de la vida
abans de que la mort
em cridi al seu costat.

Intueixo que avui
potser ser un dia clau
per anar més enllà,
i ja viure somniant ben despert
fins que la mort
a la fi
em reclami al seu costat! 


Dani Torralba i Devesa 20/4/2018

No hay comentarios:

Publicar un comentario

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...