lunes, 3 de abril de 2017

UN CAP DE SETMANA PLÀCID

  He passat un cap de setmana tranquil i molt plàcid. L'he passat llegint el llibre d'en Pau Donés, el cantant de Jarabe De Palo. El llibre porta per títol 50 palos... y sigo soñando, i si sóc sincer l'he trobat emociant perquè es parla sobre coses de la seva intimitat d'una forma natural i valenta.També parla de la seva trajectòria professional  a base d'anècdotes de l'artista, que s'ha de reconèixer -al menys així ho crec- que en Jarabe de Palo ha escrit cançons que ja son himnes (al menys per un servidor) i que no estant gens malament, que fant ballar l'ànima, la ment i el cos.
  Aquesta mena de lectura també m'interessa. Un s'assabenta de coses realment interessants del món de la música. Ja que la música també és cultura.
  El llibre parla de moltes coses més. Està dividit en cinquanta capítols (palos). Aquest llibre, com gairebé tots els llibres, fa moltes preguntes al lector. En Pau li ha posat valentia i sinceritat, com de ser. És un exemple per molta gent, o així ho crec! 
   Durant la lectura, m'enrecordava de quan el vaig anar a veure'l en concert. Era quan va treure el disc Depende. El Palau Sant Jordi estava ple. M'ho vaig passar de collons!

Recomano sincerament la seva lectura
  Gràcies Pau!

Resultado de imagen de 50 palos y sigo soñando

Per cert encara m'estic acabant 2999 d'en Roberto Bolaño. Es que no vull que s'acabi mai. És una passaadaaaaaaaa!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡¡¡VISCA ISTANBUL!!!

        A QUIN FANTASMA  I XORIÇO  (professional i català) VOTAR???? (Català, Espanyol o Mongol, si ets un humil  o miserable treballador et...