martes, 5 de mayo de 2015

DE LA MÚSICA I LES GANES DE RIURE

Els dies passen com peixos voladors,
m'inventen les paraules del pensament,
avanço i no sé cap on
caçant alegries esporàdiques en l'aire.

Aquesta ciutat relliscosa m'ofereix
diversions de tot tipus,
realitats que em desitgen
un destí mortal i mig de mentida.

Els anys em vesteixen senyor
de bromes apreses de memòria
i els rellotge m'enreda
un dia més amb dos anys de retard.

A voltes la mort em pica l'ollet
i em recorda que d'ella tampoc
jo no m'escapaparé, però
no li tinc gens de por.

No sé com he pogut arribar 
fins aquí. Clar que també
ignoro completament 
si he d'arribar algún lloc.

A a la fi tot és atzarós
i tampoc té tanta importància,
tret de la música
i les ganes de riure
a cada instant
fins la mort
més iròniCa.

Dani Torralba, 5/5/2015

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Y NO TENGO CABEZA

       Me duele la cabeza y no tengo cabeza, escribo estos versos y no soy poeta. Me levanto y me visto pero estoy bien muerto, no paro de s...