sábado, 15 de marzo de 2014

LLISTAT DE PREGUTNTES (Clar que la respostes potser la té en Bob Dylan)

Què faig aquí?
Cap on anem?
És l'home un animal realment intel.ligent?
Hi ha vida abans de la mort?
És realment progrés el progrés de la societat humana?
Què vol dir madurar?
És convenien madurar?
Les guerres no seràn els negocis més rentables de les grans multanacionals?
La mort és la fi?
La vida és tan bella?
És bona la llibertat?
I una vida segura, no serà una paradoxa?
El futur existeix?
Creuen en Déu els bisbes?
Jo no, o sí?
No serà el diable un heterònim de Déu?
Déu és ateu?
La salud és tan important?
La ciència és una certesa del coneixement?
La vida no serà un somni?
Hem d'anar cap algún lloc?
És natural ser feliç?
He viscut altres vides abans d'aquesta?
Qui sóc?
He de ser algú?
Existeix el Destí?
Existeix realment en Jose María Aznar?
I l'Ana Ampolla?
És amor el que sento per tu, o es purament sexe?
No és el mateix?
Dubten els Banquers?
Arribaré cap algún lloc?
He d'arribar algún lloc?
Per què escric?
Per què visc?
Per què vaig morint?
Em moriré de debó?
Sé realment alguna cosa?
És la Caixa?
Per que hi ha tan fill de puta en les més altes esferes?
Ens manipulen els mitjans d'incomunicació?
Estic viu, o estic mort?
Per que tantes preguntes?
On vull anar a parar?
Per cert, estàs disponible?
T'agraden les cançon d'en l'Ou Vermell?
Me la vols veure?
Aquí, te la puc treure?
Et veuré demà?
Estarà el teu marit?
Per què ens compliquem tant la vida?
Salva'ns Bob Dylan!

Dani Torralba, març, 2014

1 comentario:

  1. Graaaaaannn Dani!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Em recomanes una cançó del Dylan?
    Gràciesssss.
    Eva

    ResponderEliminar

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...