sábado, 8 de marzo de 2014

EN L'ATZAR MÉS ESPONTANI

M'agrada anar caminant cada matÍ
a l'oficina
i observar els rostres anònims
dels vianats que es creuen
amb el meu tarannà més qüotidià,
i somniar ben desperpert
cap on van els seus detins
tant mortals i efímers
com el meu.

M'agrada viatjar en metro
i espiar les mirades callades
que van teclejant missatges
d'amor -o de cansada indiferència-
a través de sofisticats aparells
móbils
que es comuniquen
a través d'aparatosos satèl.lits
gravitant
a milers de kilòmetres
sobre els nostres insignificants 
clatells.

M'agrada imaginar
que quan camino o viatjo en metro
vaig a l'aventura
de l'existir més extraordinari,
des del viure més fantàstic.
Ja que en el fons
viure ja es desplaçar-se
sense deixar de jugar
ni un sol instant
el joc mortal
des de cada gest que ens proposa
l'atzar més espontani.

Dani Torralba, març, 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...