domingo, 9 de marzo de 2014

LA COMPLICADA VIDA DE SER 2

Per dins sóc un peix, per fora un gos
per dins estic ben sol, per fora sóc una màscara de ningú,
Per dins em sento buit, per fora em parteixo de riure!
per dins estic ben lluny, per fora no trobo res.

Per dins estic viu, per fora estic mort,
per dins em trobo de viatge, per fora encara he d'arribar,
per dins sóc milionari, per fora : aneu a cagar!
pert dins encara m'he de nèixer, per fora ja sóc oblit.

Bategant entre l'entussiasme i el suïcidi
segueixo aquí i no sé el perquè,
però continuo en la dansa
de la melodia misteriosa
d'aquest generós desert anomenat vida.

Per dins no sé on anar, per fora no sé de que m'escapo.
Per dins sóc un pirata, per fora un nàufrag,
per dins un Latin Lover, per fora el Japerut de Noterdam,
per dins sóc la tortuga, per fora sóc el mateix Aquiles.

Per dins sóc la Blancaneus, per fora el nan rabiut.
per dins sóc  boig, per fora passo per equil.librat.
Per dins em mato, per fora escric.
Per dins vaig al cinema, per fora naufrago a l'oficina.

Per dins sóc un nen, per fora  reprimeixo tot gest espontani,
per dins sóc plenament lliure, per fora em crec civilitzat,
Per dins somnio ben despert, per fora sóc automata,
per dins escric aquests versos, per fora us els lleigeixo.

. Dani Torralba, març, 2014

1 comentario:

  1. M'ha fascinat aquest ser bicèfal, plè de vida. Inconformista i vital, conscient d'aquesta dicotomia constant per encaixar en el nostre entorn de vegades absurd i insensible.
    Elis, elis.

    ResponderEliminar

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...