Només néixer
vaig començar a morir,
ingressant en l'art decadent
de la bella vida.
La vida, una ficció mortal,
l'ofici de respirar,
una paradoxa que bufa l'atzar,
una dèria vital i transitòria.
Dani T. D. 19/9/2024
Poemes, dibuixos, contes, reflexions, aforismes, y més disbarats... en castellano, en català, i altres idiotes (perdó; idiomes) Per Dani T. D., un inconscient que es nega a deixar de ser nen fins el darrer moment (si hi ha un darrer moment, és clar)
Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no). I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...
No hay comentarios:
Publicar un comentario