jueves, 26 de septiembre de 2024

VIDA XIMPLE

 La vida ximple,

la que em desperta

i em fa caminar pas a pas

cap a un lloc de treball

per guanyar-me la vida.


Com si la vida s'hagués de guanyar...

PerÒ bé, així està muntat el xou,

i un va trampejant com pot.

I en darrer terme, no enten res de res,

però, és que el més segur 

és que no hi ha res que entendre.


La vida ximple

em riu a sobre,

i a estones em regala petons

i caricies.

Em menteix la molt trapella,

i em diu qualsevol tontería

per anar tirant fins arribar 

                                 a la meva estació.


Dani T.D. 20/9/2024

No hay comentarios:

Publicar un comentario

EN QUALSEVOL MOMENT...

       A voltes la vida és una ferida rara entre la pluja i el sol, el somni i la realitat, la plenitud i la buidor, entre cor i el cap, ent...