Quina Espanya?
La reacionària? La faxa?
La catòlica? La cavernària?
Perquè l'España democràtica
mai ha acabat d'existir plenament
(potser és per la peste borbónica i franquista
que no s'acaba d'anar
ni amb salfuman).
Dani Torrat, 11/2023
Poemes, dibuixos, contes, reflexions, aforismes, y més disbarats... en castellano, en català, i altres idiotes (perdó; idiomes) Per Dani T. D., un inconscient que es nega a deixar de ser nen fins el darrer moment (si hi ha un darrer moment, és clar)
Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...
No hay comentarios:
Publicar un comentario