sábado, 4 de noviembre de 2023

TENYINT LA LLUNA DE VERMELL

              Mai entendré les guerres,

violència inútil

per conquerir terres,

per ser millor que l'enèmic

que en el fons pensa i sent

 exactament igual

que el contrincant.


Mai entendré les guerres.

Potser no sóc d'aquest món,

però la vida és tan fugaç i breu

que no val perdre el temps

en guerres, violències,

intoleràncies, banderes,

disputes territorrials,

confrontracions religioses,

rivalitats nacionalistes,

i altres absurditats que acaben

en batalles idiotes

i tenyint la lluna de vermell.


Dani T. D. 4/1/2023


No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...