martes, 9 de mayo de 2023

TAMPOC ÉS MASSA BÓ

 De cami a casa

passo per un parell de bars,

dos cerveses sempre cauen.


L'alcohol és dolent,

però també treballar,

i sospito que aquest sistema 

tampoc es massa bó per la salud.


No soc feliç,

però no aspiro a ser feliç,

tinc prou amb l'alegria diaria

contra la buidor més evident.


Lectures i amistats,

amor i músíca

em fan més lleger al viatge

cap al res més evident

                               i lliure.


Dani T. D. 9/5/2023


No hay comentarios:

Publicar un comentario

SALES D'ESPERA

Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no).   I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...