lunes, 11 de abril de 2022

SOVINTLA VIDA... (enèsima cançó idiota)

 A vegades em llevo
i no sé on estic,
algú em crida pel meu nom
i no sé si contestar.

Sovint la realitat
és massa ficticia,
sovint un no sap
si riure o plorar.

A vegades em trobo
en una oficina fent feina,
i en el fons no sé
com he arribat allà.

Sovint la vida
és massa misteriosa,
sovint un no sap
si plorar o plorar.

A vegades em sorprenc
parlant amb un imbècil,
fins que descobreixo
que l'imbècil sóc jo.
                              mateix.

Sovint la realitat
és tan precària,
sovint un no sap
si riure o riure
fins al darrer 
                    sospir.

Dani T. D. 11/4/2022

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SALES D'ESPERA

Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no).   I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...