viernes, 10 de diciembre de 2021

SALVATGE I BEN LLIURE

 A voltes quan estic ben sol
no estic gens sols,
i quan em trobo entre tants
em sento tan sol...

Sovint quan estic dins teu
em sento tan ple
deixant de ser jo
per ser més nosaltres.

A vegades camino tan sols
amb el vent de companyia
i els dos som un,
i bataguem vida valenta,
                         salvatge i ben lliure.


Dani T. D. 10/12/2021

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SALES D'ESPERA

Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no).   I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...