domingo, 6 de enero de 2019

UNA VOLTA MÉS

Resultado de imagen de vueltas al rededor del solUn any més
segueixo el moviment
malgrat la boira
i sortosament gràcies,
per què no?,
 a la boira.



Un any més
una altra volta al voltant
del sol.
No paro de donar voltes,
voltes i més voltes....

A vegades 
estic ben a punt
de marejar-me
i caure rodó al terra.

Un any més,
es renoven els desitjOs,
es proposen noves fites,
és perd una mica el món de vista,

Felicitats envasades al 8,
enredant al contrubuent,
mentre l'avaricia més civilitzada
embussa totes les enquestes
haver i per haver-hi
que, malauradament,
ja s'enfilen per l'eXtrema dreta.

Un any més
(o menys?)
em proposo despropòsits,
gaudir més,
no esparar massa res
de res,
riure molt més
i sense cap motiu
dansar,
fer certes gambarrades..

Que coi,
passar-ho
el millor posible,
que tot és absoluta mentida
i la vida
són 2 telediaris.



Dani T. D, 6/1/2019



No hay comentarios:

Publicar un comentario

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...