jueves, 16 de noviembre de 2017

SÓC IDIOTA. ¿I?

     Abans d'ahir vaig rebre un wuassap amb un missatge:
 Hoy es un día curioso, y es que hoy si sumas tu edad más tu año de nacimiento la suma te saldrá :2017. Al parecer solo acurre cada 1000.

     El següent que vaig fer és comprovar-ho amb diverses dates de naixament de familiars i coneguts començant per la meva pròpia, i efectiwonder el resultat sempre era 2017. Entusiasmat per la meva descoberta, com qui descobreix la força gravitatòria, ho vaig comentar a la meva família i una amiga que aquests estaven al mejador veien Jo Claudi. Després d'haver escoltat el que havia descobert, és van passar ben bé uns vint minuts rient, com mai havien rigut. Quan a la fi la meva amiga Rosaura, em va dir pues clar idiota, és lógic.Això ho sap fins un nen de deu anys  Això és que t'han gastat una broma.
  En lloc d'enfadar-me per la evidència vaig reedescubrir la meva condició de idiota que, aquesta, em ve acompanyant des del dia  del meu naixament. Em vaig adonar que a part de la ximpleria d'aquell wuassap un es pot haver sentit idiota en moltes ocasions, i continuarà sentint-se en altres tantes ocasions, sempre hi quan la dama de la dalla ho així ho permeti .Sense anar més lluny, un es pot sentir idiota quan va a la feina a treballar per una tifa de sou. Quan un vota a qualsevol partit polític pensant que veritalblement faran política, Quan un aspera que els anys li serveixin per alguna cosa quan no serveixen absolutament per res, quan t'aixequen la camisa dient-te que hi ha vida intel.ligent en aquest planeta, quan escoltes que som un poble (o ciutat) profundament reprimit, quan t'asseguren que el poder legislatiu i judicial estan plenament separats, que Wili Vanili cantaven ells,  quan aseguren per la Moreneta que no tenen ni un puto euro en las illa Caimà o Andorra la vieja, quan els bons van de bons, i els dolents també, però els bons resulta que també fant dolentaries, i els dolents també tenen cor. Un se sent idiota quan li duien que sols estaríem millor, i també que una terra promesa està esperant. Quan diuen que van a una clínica especialitzada perquè son adictes al sexe. Quan et diuen que un és simpàtic i bona persona però s'en van al catre amb uns altres idiotes...
   En fi m'hi podia estar hores, dies, anys ¿all live? posant exemples, i sería un més que interessant plà de vida, no us penseu.

  Sigmund Fred deia que per aconseguir la felicitat hi ha dos víes: Ser idiota o actuar com a tal.
 I  a mi no em fa falta actuar com a tal. Gràcies als meus amics m´he adonat realment que sóc idiota.

Idiota, I???Resultado de imagen de felicidad segun freud



Dani Torralba Devesa, 16/11/2017
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡¡¡VISCA ISTANBUL!!!

        A QUIN FANTASMA  I XORIÇO  (professional i català) VOTAR???? (Català, Espanyol o Mongol, si ets un humil  o miserable treballador et...