jueves, 18 de mayo de 2017

UN DIA MÉS (enèssima canço absolutament idiota!!)

Una dia més m'aixeco 
em llenço de cap
per la finestra;
vaig a la recerca de qualsevol cosa,
el meu objectiu és
trobar vida abans de
que la darrera dama pàl.lida
em besi amb la seva
morada llengua.

A voltes no ho tinc
 massa clar de trobar
vida abans de la mort.
 És tot una mica
confús, un es passa
la major part del temps
currant   per
un sou que fa riure.

Mentre el temps massa
de pressa va, 
i un no sap
 el per què de tanta
pressa.

Un dia més me
n'adono que tot 
és bastant casual, 
bastant ximple,
bastant accidentat,
per no dir bastant inútil.

Un dia més cosntato
que hi ha que viure
rient fins al darrer alè,
tot el demés,
que importa tot el demés.

I quan la mort arribi,
besar-la
sense massa mànies,
qui sap
si amaga alguna sorpesa
sota les faldilles...


Resultado de imagen de la muerte riendo


Dani Torralba Devesa, 18/5/2017

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡¡¡VISCA ISTANBUL!!!

        A QUIN FANTASMA  I XORIÇO  (professional i català) VOTAR???? (Català, Espanyol o Mongol, si ets un humil  o miserable treballador et...