sábado, 20 de octubre de 2012

TODO ES MENTIRA, TOT ÉS MENTIDA

Todo es mentira. Las palabras de los políticos son pura demagogia. PURA MEERRDDAAAA!!!!!! Vocablos vacios que a apuñalan la inteligencia y el corazón del CIUDADANO de a pie.
Nacionalismes de caca, vinguin d'on vinguin: España, Catalunya, Estados Unidos, la unión europeda! Banderes que només serveixen per natejar-se el cul. La única que es salva es la bandera pirata.

TOT ES MENTIDA!!!!!!!!!!!!!!
Podrida mentida. Bisbes que se la pelen davant del passebre on Jesús esta nu, i van de guais predicant l'avengeli.
No els hi ha agraden ni els homosexuals ni les dones
però ells, començant pel PAPA DE BROMA, son els principals que donen pel cul,
y en el fons no creuen en res, ni en Déu, només en el BANCO ESPIRITU SANTO Y les aportacions dels mafiosos a la seva més que podrida església!

tODO ES MENTIRA
BANQUEROS CABRONES que mentiís ya desde la cuna, apostoles de la civivilización más inhumana. Presumís de las pluma de Harward, però aunque seaís los nuevos dueños de este mundo podrido, preñado de apariencias sofisticadas y FRIGIDAS, estaís totalmento muertos. Soys los nuevos vampiros de la globalización más hortera.

TODO ES MENTIRA
Empezando por la historia redactada siempre por los vencedores y cobardes manipuladores (según la idioleogía del poder, claro). Los que predican sagrando ideologias que no conducen a nada. Cultos IGNORANTES que manipulaís la cultura para que la relexión del individuo se exilie para siempre jamás. Para que la humanidad se esfume de una vez y por todas!

 Tot és mentida, fins i tot aquestes paraules
mALGRAT tot, (malgrat de mar)
VISCA LA LLIBERTAT, L'AMOR LLIURE, LA REVISTA EL JUEVES, BOB DYLAN I LA VIDA COM A PLENA y SATISFACTORIA EXPERIÈNCIA MORTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
y es que ya lo canta Bob: los tiempos están cambiando.
Dani. 20 de octubre, 2012

No hay comentarios:

Publicar un comentario

UN MOMENT, QUE M'ESTÀN TRUCANT.

 A vegades m'aixeco del llit ben mort, i mort vaig a treballar perquè cal fer alguna cosa per guanyar-se el pà. I mort quedo per anar a ...